Jako CX-owi pasjonaci i praktycy chcemy zarazić ideą dobrego #CustomerExperience jak najwięcej osób. Dlatego spotkamy się, wymieniamy doświadczeniami i staramy się rozpowszechniać wiedzę na temat budowania doświadczeń klienta. Naszym priorytetem jest rozwój – i to nie tylko w ramach CX Influencers, ale dążenie do rozwoju idei CX w calej Polsce.
Dobrze wiemy, że o rozwoju potrzebna jest wiedza, a żeby ją zdobyć trzeba…. pytać. Tylko tyle i aż tyle.
Dlatego dzisiaj my – pasjonaci i praktycy #CX, chcemy zaprosić Was – menedżerów i specjalistów z tego zakresu, do oceny stanu wdrożenia idei zarządzania doświadczeniami klienta w polskich firmach.
Brzmi znajomo? Całkiem możliwe, bo o już druga edycja naszego badania. W zeszłym roku spytaliśmy Was, jak Waszym zdaniem wygląda polski CX. Dzięki Waszym odpowiedziom dowiedzieliśmy się m.in., że:
- ponad 60% badanych określiło znajomość tematyki CX w swojej firmie jako niską lub średnią,
- najczęściej wykorzystywanym CX-owym narzędziem były badania klientów, tym przede wszystkim badania satysfakcji,
- głos klienta wysłuchiwany był przede wszystkim przy użyciu ankiet internetowych, podczas rozpatrywania reklamacji i w trakcie wywiadów telefonicznych,
- narzędziami CX, jakie respondenci chcieliby wdrożyć w swoich firmach w przyszłości były głównie projektowanie doświadczeń oraz dashboardy CX.
Jesteście ciekawi co zmieniło się przez ostatni rok? My bardzo! Dlatego jeszcze raz bardzo zachęcamy Was do udziału w ankiecie:
https://cx-w-polsce-2019.webankieta.pl/
Zajmie Wam to tylko parę minut i obiecujemy – podzielimy się z Wami naszą wiedzą! Tuż po zakończeniu ankiety opublikujemy szczegółowy raport z badania.
Do usłyszenia!