Czego potrzebuje ekspert od Customer Experience?

Czego potrzebuje ekspert od Customer Experience?

Jesteś odpowiedzialny za doświadczenia klienta w Twojej firmie – samodzielnie lub jako członek zespołu. Jeśli tak pewnie nie raz zadałeś sobie te lub podobne pytania:

  • jacy ludzie powinni wchodzić w skład Twojego zespołu?
  • gdzie powinieneś zgłosić zapotrzebowanie na ekspertów i środki do pracy nad CX
  • jakie narzędzia są potrzebne do prowadzenia badań i zrozumienia wyników? 
  • i w końcu, jak przekształcić wszystkie te nieustrukturyztowane informacje jakie otrzymujesz z badań takich jak Net Promoter Score w głęboką i praktyczną wiedzę? 

Na te pytania odpowiada Maurice FitzGerald w swojej najnowszej publikacji. Warto przeczytać!

https://www.linkedin.com/pulse/nps-28-teams-tools-you-need-successful-28th-article-net-fitzgerald/

Webankieta.plCustomerMatters 2019 All rights reserved.