Zespół

Nasi Influencerzy

Jacek Wieczorkowski

Kierownik Zespołu Zarządzania Doświadczeniem Klienta @ Santander Consumer Bank S.A.

Anna Potajałło

Global NPS Program Manager @ Oriflame

Zuzanna Chodyra-Piast

Dyrektor ds. Transformacji Doświadczeń Klientów / Bankowość Biznesowa i Korporacyjna @ Santander Bank Polska

Piotr Gajnodzinow

Dyrektor Departamentu Voice of Customer @Eurobank

Anna Talarczyk

Dyrektor Biura Zarzadzania Doświadczeniami Klientów i Optymalizacji Procesów @ Pekao SA

Anna Janiczek

Prezes PZU Zdrowie

Anna Kotuniak-Partycka

Customer Experience Manager - Strategic Lead for Retention @ Philip Morris International

Piotr Sadowski

CEO @ Webankieta.pl

Aleksandra Jagiełło-Bono

Partner Zarządzający @ CustomerMatters

Marta Łukawska-Daruk

Partner Zarządzający @ CustomerMatters

Agata Szczepańska-Jochemczyk

Customer Experience Manager, Bankowość korporacyjna @ PKO Bank Polski

Mirosław Mikłos

Dyrektor Biura Zarządzania Doświadczeniami Klientów @ PZU
Od czego się zaczęło

Krótka historia CX Infuencers

Zaczęło się od wspólnych rozmów podczas konferencji czy prowadzonych projektów, chęci wymiany wiedzy i doświadczeń osób związanych z Customer Experience. W CustomerMatters i Webankiecie zauważyliśmy, że nasz polski rynek CX, choć młody, ma już swoich praktyków z dużymi osiągnięciami, którzy są chętni poświęcić swój czas dla innych, aby dzielić się swoją wiedzą i jednocześnie pasją. Mimo tych chęci po każdej ze stron, nie było dotąd sposobności, by mogły się one spotkać. Dlatego grupa CX Influencers powstała, by wypełnić tę lukę na polskim rynku.

W listopadzie 2018 r. Aleksandra Jagiełło-Bono, Marta Łukawska-Daruk i Piotr Sadowski postanowili stworzyć przestrzeń dla wymiany wiedzy oraz doświadczeń i zorganizowali pierwsze spotkanie grupy. Do inicjatywy zaproszonych zostało 10 osób reprezentujących różnorodne podejścia do CX w swoich firmach. Na pierwszym spotkaniu 3 grudnia 2018 r. wypracowaliśmy wspólnie zasady działania grupy.

I działamy!

Webankieta.plCustomerMatters 2019 All rights reserved.