Powtórka: etapy tworzenia polityki zorientowanej na klienta w Twojej firmie

Powtórka: etapy tworzenia polityki zorientowanej na klienta w Twojej firmie

Dziś pierwszy, listopadowy dzień w pracy! Za oknem dzień rozkręca się powoli, więc na rozgrzewkę przed kolejnym miesiącem CX-owych wyzwań, proponujemy małą powtórkę. Czy pamiętacie wszystkie etapy składające się na tworzenie procesu Customer Experience w firmie?

Oto artykuł z bloga CX Journey Inc., który w bardzo przejrzysty sposób pokazuje nam kolejne etapy wdrażania „polityki” nakierowanej na poprawę doświadczeń klienta w firmach.

Możecie przypomnieć sobie podstawy dobrego CX, takie jak zrozumienie klienta czy wprowadzenia kultury organizacyjnej zorientowanej na CX oraz nauczyć się bardziej zaawansowanych działań np. skutecznego zamykania komunikacji z klientem w pętlę.

https://4.bp.blogspot.com/-R9jKcnIDTF4/XFohHE4DxwI/AAAAAAAAJ88/TSCVy8yQUS4bcybYsJYN6VsHZzRpgag6QCLcBGAs/s1600/Building%2BBlocks.png

Webankieta.plCustomerMatters 2019 All rights reserved.