Ludzie
Profesjonaliści Customer Experience
Mariusz Mikuliński
Ekspert Customer Expiriens w Smartney Sp. z o.o.
Adam Nowak
Global Loyalty Leader w IKEA
Justyna Kowalczyk
Customers & Channels, Strategy Manager w Accenture
Anna Mikołajczyk
Właściciel Custlove.pl
Karol Kieżel
Konsultant, Szkoleniowiec, Autor @MarketingPoLudzku
Agata Skoczkowska
Customer Experience Expert, Senior Project Manager @ Quality Watch
Urszula Niepewna
Content Marketing Manager @Webankieta
Łukasz Kozłowski
CMO @ Thulium
Anna Harężlak
Ekspert ds. elektronicznych kanałów komunikacji CX @ Santander
Krzysztof Gwozdek
Konsultant Zarządzający @ PROFES
Artur Olszewski
CEO @ PROFES
Paulina Gasińska
Pełnomocnik Zarządu ds. Kultury Myślenia Klientem i Relacji Klientowski Rzecznik Etyki @ mBank
Filip Chrin
Quality Manager @ Digital Care
Paweł Jarecki
Dyrektor ds. Satysfakcji Klienta @ Kross
Jak dołączyć?
- jeśli profesjonalnie zajmujesz się w całości lub części zarządzaniem Customer Experience w firmie (np. odpowiedzialność managerska, odpowiedzialność za badania NPS, VOC, Closed Loop, etc., niekoniecznie w ramach wydzielonej struktury zespołu CXM) lub świadczysz usługi doradcze w zakresie całościowego zarządzania Customer Experience – po prostu się zgłoś dowolnym sposobem do CXI (formularz na stronie, informacja na adres kontakt@cxinfluencers.pl) oraz przygotuj résumé potwierdzające, że zawodowo zajmujesz się tematyką CXM. Dołączysz do naszego grona jako CX Professional.
- jeśli nie zarządzasz doświadczeniami klientów w firmie, ale zajmujesz się tematami pokrewnymi, jak badania marketingowe, budowanie kompetencji używania prostego języka, projektowanie doświadczeń, UX lub jesteś związany z obszarem proklienckiej obsługi itp – chętnie zaprosimy Cię do naszego grona jako CXI Partnera. Chcemy zrzeszać najlepszych, więc Twoją kandydaturę musi zgłosi co najmniej dwóch członków CXI.
Dlaczego warto być w CXI?
- będziesz publikować pod swoim imieniem i nazwiskiem materiały na stronie www i w social media CXI
- będziesz uczestniczyć w spotkaniach CXI, na które otrzymasz imienne zaproszenie – tym samym korzystać z wiedzy i doświadczenia pozostałych członków CXI
- będziesz proponować inicjatywy, które można realizować w ramach grupy CXI, poszerzając swoją wiedzę, doświadczenie i kompetencje CX
- będziesz uczestniczyć w networkingu CXI i budować sieć kontaktów
- będziesz używać logo i znaków graficznych CXI w czasie wystąpień publicznych, w kontaktach z mediami, w działaniach promujących własną działalność zawodową, zgodnie z wytycznymi grupy CXI
- będziesz promować swoją sylwetkę w ramach i poprzez markę CXI, m.in. przez możliwość zamieszczenia swojego zdjęcia i résumé na stronie CX Influencers w sekcji poświęconej CX Professionals

Cele CXI to:
- promowanie idei CX w Polsce,
- wyznaczanie kierunków i trendów CX,
- tworzenie standardów i upowszechnianie dobrych praktyk zarządzania doświadczeniami klientów,
- centralizacja wiedzy z zakresu CXM oraz o osobach profesjonalnie zajmujących się CXM