Powód dla którego zajmujesz się CX:
Po pierwsze – lubię angażować się w projekty, które przynoszą wymierne rezultaty, a patrzenie z perspektywy Klienta na firmę pozwala budować przewagę rynkową i przynosi długoterminowe korzyści.
Po drugie – CX to ciągły rozwój, poddawanie w wątpliwość swoich założeń, poznawanie nowych obszarów. Jednocześnie pozwala mi wykorzystać wcześniejsze doświadczenia z pracy w optymalizacji procesów, budowania standardów obsługi, badań satysfakcji i sprzedaży.
Po trzecie – CX to szukanie rozwiązań win-win między firmą a Klientem. To budowanie wzajemnego szacunku, partnerskich relacji. To działania zgodne z moimi wartościami, takie otoczenie chcę budować.
Sama o sobie:
Motywują mnie rozwój i zmiana. Jako CX manager łączę wykształcenie psychologiczne z pasją do danych, doprawiając to wiedzą ze studiów UX i członkostwem w Service Design Network. Zawodowo inspirują mnie podcasty Roba Markeya, a najlepiej odpoczywam podróżując bez planu (za to z rodziną) po Ameryce Łacińskiej i na spotkaniach kooperatywy spożywczej do której należę.
CX zajmuje się: od 2013