Agata Szczepańska-Jochemczyk

Customer Experience Manager, Bankowość korporacyjna @ PKO Bank Polski

 

Powód dla którego zajmujesz się CX:

Po pierwsze – lubię angażować się w projekty, które przynoszą wymierne rezultaty, a patrzenie z perspektywy Klienta na firmę pozwala budować przewagę rynkową i przynosi długoterminowe korzyści.

Po drugie – CX to ciągły rozwój, poddawanie w wątpliwość swoich założeń, poznawanie nowych obszarów. Jednocześnie pozwala mi wykorzystać wcześniejsze doświadczenia z pracy w optymalizacji procesów, budowania standardów obsługi, badań satysfakcji i sprzedaży.

Po trzecie – CX to szukanie rozwiązań win-win między firmą a Klientem. To budowanie wzajemnego szacunku, partnerskich relacji. To działania zgodne z moimi wartościami, takie otoczenie chcę budować.

Sama o sobie:

Motywują mnie rozwój i zmiana. Jako CX manager łączę wykształcenie psychologiczne z pasją do danych, doprawiając to wiedzą ze studiów UX i członkostwem w Service Design Network. Zawodowo inspirują mnie podcasty Roba Markeya, a najlepiej odpoczywam podróżując bez planu (za to z rodziną) po Ameryce Łacińskiej i na spotkaniach kooperatywy spożywczej do której należę.

CX zajmuje się: od 2013

Webankieta.plCustomerMatters 2019 All rights reserved.