• Influencerzy CX
  • Profesjonaliści CX
  • Blog
  • Aktualności
  • Wywiady Wideo
img
  • Influencerzy CX
  • Profesjonaliści CX
  • Blog
  • Aktualności
  • Wywiady Wideo
Aleksandra Jagiełło-Bono

Aleksandra Jagiełło-Bono

Partner Zarządzający @ CustomerMatters

Powód dla którego zajmuje się CX:
Bo to najbardziej satysfakcjonujące zajęcie świata! Mozolne odkrywanie perspektywy klienta czy pracownika, sprawdzanie, czego mu potrzeba, co pozwoli mu się uśmiechnąć, dostarczanie mu wygody – czy może być ciekawsza praca?

Sam o sobie:
Bacznie obserwuję świat, ciekawią mnie mechanizmy działania ludzi, ich motywacje. Cenię sobie logiczne myślenie, obiektywizm, ale jednocześnie fascynuje mnie beztroska i artystyczny nieład w głowie 😉 Jestem realistą, introwertykiem, typowym przedstawicielem niebieskiego typu osobowości. Lubię odkrywać drugie i trzecie dno, zwłaszcza w emocjach ludzi.

Doświadczenie w CX: od 2014 roku

Kategorie na blogu
  • Blog (25)
  • Newsy (31)
Tags
amazon ankiety online aviva badania badania klienta barteklechowski cjm customerexperience customer experience customer experience transformation customer journey customerjourney customer journey map customer matters cx cxi dane doświadczenie klienta eksperci cx elagierczynska eurobank ex ikea izabelapiekarska klienci klient klientocentrycznosc konferencja konferencja cx link4 net promoter score nowy rok nps obsługa klienta play puls biznesu raport servicerecovery spotkanie spotkanie cx statystyki telekom ubezpieczenia wywiad zuzannachodyrapiast
Ostatnie komentarze
    GENERALkontakt@cxinfluencers.plLOCATIONWarszawa, PolskaPhone607 673 563

    Webankieta.pl & CustomerMatters 2019 All rights reserved.