Anna Harężlak

Ekspert ds. elektronicznych kanałów komunikacji CX @ Santander
E-mail: anna.harezlak@gmail.com

Powód dla którego zajmuje się CX: 

Na tym polu zawsze jest coś ciekawego do zrobienia, nie ma nudy, a zmieniające się trendy nie pozwalają stać w miejscu. Praca w CX to także kontakt z ludźmi – klientami i pracownikami (konsultantami, doradcami etc.) – czyli coś, co bardzo lubię.

Sama o sobie: 

Doświadczenie w obsłudze klienta i w sprzedaży zdobywałam pracując na froncie z klientem. Przygodę z CX zaczęłam w Play, gdzie uczyłam się pod okiem najlepszych – o co właściwie chodzi w tym customer experience. W nc+ budowałam swój zespół ds. customer experience, wdrażałam własną strategię i prowadziłam własne projekty np. „Prostownik” – prosta polszczyzna w reklamacjach. Obecnie w Santander Bank Polska razem z zespołem CX tworzę i wdrażam klientocentryczną komunikację wewnętrzną i kreuję kulturę organizacyjną skierowaną właśnie na customer experience.

Staż pracy z CX:

od 2017 roku

Webankieta.plCustomerMatters 2019 All rights reserved.