Powód dla którego zajmuje się CX:
Na tym polu zawsze jest coś ciekawego do zrobienia, nie ma nudy, a zmieniające się trendy nie pozwalają stać w miejscu. Praca w CX to także kontakt z ludźmi – klientami i pracownikami (konsultantami, doradcami etc.) – czyli coś, co bardzo lubię.
Sama o sobie:
Doświadczenie w obsłudze klienta i w sprzedaży zdobywałam pracując na froncie z klientem. Przygodę z CX zaczęłam w Play, gdzie uczyłam się pod okiem najlepszych – o co właściwie chodzi w tym customer experience. W nc+ budowałam swój zespół ds. customer experience, wdrażałam własną strategię i prowadziłam własne projekty np. „Prostownik” – prosta polszczyzna w reklamacjach. Obecnie w Santander Bank Polska razem z zespołem CX tworzę i wdrażam klientocentryczną komunikację wewnętrzną i kreuję kulturę organizacyjną skierowaną właśnie na customer experience.
Staż pracy z CX:
od 2017 roku