Anna Kotuniak-Partycka

Head of Customer Care & Customer Experience @ MediaMarktSaturn Polska

Powód dla którego zajmuje się CX: Wszystko zaczyna się od potrzeb i oczekiwań Klienta. To Klient i jego potrzeby powinny być w każdej firmie najważniejsze i początkować zmiany. Od tego właśnie zaczęła się moja zawodowa przygoda z Customer Experience, od analizy głosu klienckiego, który przekładałam na inicjatywy mające na celu poprawę satysfakcji Klientów i eliminację pain pointów (punktów bólu). Kocham Klientów i patrzę na firmę ich oczami. Wierzę w to, że dzięki podejściu klientocentrycznemu firma jest w stanie budować trwałą przewagę konkurencyjną na rynku.

Sama o sobie: Jestem ekspertem Customer Experience z kilkuletnim stażem. Z powodzeniem wdrażam strategie oparte na podnoszeniu satysfakcji klienta oraz transformacji firmy w kierunku klientocentryczności. W ponad dwudziestoletniej karierze zawodowej, bez względu na obszar, za który byłam odpowiedzialna zawsze najważniejszy był dla mnie i jest Klient. Moje doświadczenie zawodowe zdobywałam w firmach telekomunikacyjnych – T-Mobile i Orange, obecnie w branży retail. W MediaMarktSaturn Polska jestem odpowiedzialna za strategię Customer Experience, badania satysfakcji Klienta, w tym NPS, obsługę Klienta we wszystkich obszarach, obsługę procesu reklamacyjnego a także zarządzanie Call-Center.

Za swój największy sukces uważam robienie tego co kocham i umiejętne łączenie pracy, która jest moją pasją z życiem prywatnym.

Staż pracy w CX: od 2014 roku

Webankieta.plCustomerMatters 2019 All rights reserved.