Anna Mikołajczyk

Właściciel Custlove.pl
E-mail: anna.mikolajczyk@custlove.pl

Staż: od 2013 roku

Powód dla którego zajmuje się CX:

Są dwa:

  1. Biznesowy – uważam, że na polskim rynku jest jeszcze sporo do zrobienia w tym obszarze. Zawsze będzie. Firmy nie tylko powinny deklarować, że dbają o klienta, a rzeczywiście to robić. W swojej działalności pomagam im w tym.
  2. Osobisty – praca w tym obszarze to jedna z moich pasji. Oprócz tego, że nieustannie się rozwijam, dostarcza mi mnóstwa satysfakcji.

Sama o sobie: 

Customer – ciekawość, uwielbiam poszukiwać, co można zrobić lepiej dla klientów, a zawsze można

Experience – entuzjazm, energia, empatia, etyka, cechy, które są nieodłączne z CX

Managament – manager i mama, w obu rolach spełniona

Proffesional – profesjonalizm i praktyka, niezbędne do skutecznego działania

Webankieta.plCustomerMatters 2019 All rights reserved.