Powód dla którego zajmujesz się CX:
Jaki jest najlepszy sposób na poprawę biznesu i spowodowanie jego wzrostu? Nie jest to już stworzenie doskonałego, innowacyjnego produktu. Odpowiedź na to pytanie to budowanie niezapomnianych doświadczeń klienta czyli Customer Experience (CX).
Klienci w obecnych czasach nie kupują tylko produktu. Oczekują od firmy nieskazitelnego procesu zakupu, obsługi, wymiany informacji itp. Postrzegają proces „współpracy” z marką jako całość. Customer Experience (CX) to suma wszystkich doświadczeń, przed, po i w trakcie używania danego produktu lub usługi. To ogólne postrzeganie firmy przez klienta.
Customer Experience (CX) jest to emocjonalne połączeniem konsumenta z marką.
Firma, która potrafi dostarczać swoim konsumentom pozytywnych i niezapomnianych doświadczeń od pierwszej do ostatniej interakcji, może liczyć na lojalność swoich klientów oraz ich rekomendacje.
Sama o sobie:
Do CX trafiłam przez przypadek 😉 I tak mnie „wciągnęło”, że nadal działam w tym obszarze i ciągle mam naprawdę dużo do zrobienia. Jestem typem osoby, która zakasa rękawy i bierze się do roboty. Niemożliwe dla mnie nie istnieje, a wręcz nakreca mnie do szukania najlepszych rozwiązań 🙂
CX-em zajmuje się od: 2011 roku