Anna Talarczyk

Dyrektor Biura Zarzadzania Doświadczeniami Klientów i Optymalizacji Procesów @ Pekao SA

Powód dla którego zajmujesz się CX: Budowa kultury klientocentrycznej w organizacjach. Poznanie i zrozumienie potrzeb klientów w celu przygotowania usług zgodnych z oczekiwaniami i wzmacniającymi lojalność klientów w stosunku do marki. Projektowanie pożądanych i unikatowych doświadczeń klientów. Najważniejsze dla mnie to rozwój, czyli otwartość na zmiany i ciągłe poszukiwanie odpowiedzi na wyzwania stawiane przez otoczenie. Inspiruje mnie wpływ emocji na zachowania nabywcze

Sama o sobie: Manager z 20 letnim doświadczeniem w sektorze usług finansowych w Polsce i zagranicą. Lider wielu strategicznych projektów związanych z poprawą satysfakcji i lojalności klientów. Specjalizuje się w projektowaniu unikalnych doświadczeń klientów z firmą. Posiada bogate doświadczenie w obszarze formułowania i realizacji strategii repozycjonowania marki i zmiany kultury organizacyjnej, w tym uproszczenia komunikacji korporacyjnej. Autorka programów dotyczących optymalizacji komunikacji wewnętrznej, operacyjnej oraz marketingowej.

Absolwentka Neofilologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Ukończyła również Projektowanie usług w School of Form. Prelegentka na konferencjach dotyczących zarządzania doświadczeniami klientów w zakresie prostej komunikacji, CX (Customer Congress, Digital Customer Care, Kongres Badaczy, I CAN Institute HBR).

Staż pracy w CX: 20 lat

Webankieta.plCustomerMatters 2019 All rights reserved.