Sam o sobie:
Od trzech lat zarządzam tematyką doświadczeń klientów i użytkowników na stanowisku managerskim. Zaczynałem jako Lider globalnego projektu Decathlon Vision 2026 – gdzie jako jeden z liderów na cały świat, modelowałem wizje optymalnych ścieżek klienta sieci Decathlon. Tworzyłem strategię Omnichanel w Polskim Campusie firmy, odpowiadałem za innowacje skierowane na użytkownika oraz na nowy wymiar komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Obecnie od roku prowadzę dział jakości w części biznesu firmy świadczącej usługi ochrony urządzeń mobilnych – Digital Care. Wyzwanie z którym musiałem się zmierzyć było bardzo nietypowe, w dynamicznie rozwijającej się firmie musiałem od podstaw zbudować wizję „customer first” – zmierzyć procesy operacyjne, dostosować je do potrzeb użytkowników, rozpocząć pomiarownie zadowolenia klienta, uprościć ścieżki komunikacji, dodać jej nowe kanały etc. Mimo krótkiego okresu pracy udało mi się wdrożyć już szereg rozwiązań które stale przybliżają nas do strategii którą założyłem przed rokiem.
Moja idea CX: From store to stories – from services to satisfaction.
Staż pracy w CX: 3 Lata.