Powód dla którego zajmuje się CX:
Bo zawsze chodziło i chodzi o Klienta – jako człowieka, jednostkę – jego potrzeby, odczucia i oczekiwania. CX wreszcie to definiuje we właściwy i przede wszystkim prawdziwy sposób oraz nadaje odpowiednią rangę i miejsce w myśleniu o biznesie.
A tak zupełnie osobiście… Od zawsze moją ambicją było udowodnienie, że dbałość o Klienta, jego zadowolenie i emocje, lojalność, relacje i te wszystkie rzeczy uznawane przez lata za „miękkie” nie stoją w opozycji do efektywności, realizacji celów i „KPI-ów”. Dobre doświadczenia Klientów to nie tylko źródło przewagi konkurencyjnej, ale także mega frajda, satysfakcja i poczucie sensu. Dla mnie to po prostu „jasna strona mocy” 😉
Sam o sobie:
Jestem fanem idei Customer Experience (CX), a ponieważ nie da się jej realizować bez zaangażowanych Pracowników, moim drugim „ulubionym skrótem” jest EX (Employee Experience). W 100% zgadzam się ze słowami Richarda Bransona i dokładnie w ten sposób definiuję swoje zawodowe priorytety:
“Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich Pracowników, oni zatroszczą się o Klientów.”
Staż pracy w CX: 11 lat