Karol Kieżel

Konsultant, Szkoleniowiec, Autor @MarketingPoLudzku
E-mail: kontakt@karolkiezel.pl

Staż: 3 lata

Powód dla którego zajmuje się CX:

Badania i wiedza dotycząca CX jest według mnie najlepszym punktem wyjścia do poznania perspektywy klienta, a co za tym idzie stworzenia biznesu wnoszącego wartość w życie odbiorców. Budowanie doświadczeń jest punktem wyjściowym przy tworzeniu komunikacji marketingowej, stawianiu celów biznesowych i prawidłowego prowadzenia misji firmy. Wszystko w imię tworzenia świata, który będzie lepszy dla wszystkich, zarówno przedsiębiorców, jak i klientów 🙂

Sam o sobie: 

Jestem optymistą nastawionym na współpracę. Wierzę, że biznes może przynosić nie tylko korzyści finansowe, ale również tworzyć wartość i budować lepszy świat, niezależnie od skali działalności.

Webankieta.plCustomerMatters 2019 All rights reserved.