Powód dla którego zajmuje się CX:
Powodów dlaczego zajmuję się CX jest kilka. Trzy najważniejsze:
1. CX dało wg mnie zupełnie nową perspektywę dla biznesu, co jest fascynujące. Uzupełnia „organy” organizacji o percepcję klienta, która przebiega horyzontalnie przez pionowo ustawione funkcje, w końcu je łącząc i wymuszając jeszcze bardziej zaawansowaną współpracę.
2. CX przez skupienie na kliencie, każe szukać przyczyn jego zadowolenia lub frustracji, aby jedno wzmacniać, a drugie eliminować. A ja uwielbiam zabawę w detektywa i cieszy mnie każde, nawet małe znalezisko.
3. Bo uważam, że możemy być dla siebie po prostu mili, serdeczni i pomocni – w pracy, w sklepie, kupując i sprzedając, online i mobile, wszędzie. A o tym właśnie jest CX!
Sam o sobie:
Lubię robić sensowne rzeczy i napędza mnie angielskie znaczenie słowa „smart”. Sprytne, mądre, szybkie, dobre, efektywne. Ciągle się tego uczę, jak zresztą wielu innych rzeczy współprowadząc firmę i będąc mamą dwóch pełnych pomysłów córek.
Doświadczenie w CX: od 2011 roku