Powód dla którego zajmujesz się CX:
W każdym swoim zajęciu unikam rutyny. CX łączy w sobie działania z najbardziej odległych i często nieprzewidywalnych obszarów firmy. Dzięki temu czuje, że nieustannie się rozwijam, ulepszam funkcjonowanie firmy, a przede wszystkim wpływam na poprawę doświadczeń i ocenę Klientów.
Sam o sobie:
Jestem doświadczonym menadżerem projektów z zakresu budowania lojalności Klientów w oparciu o kulturę Customer Experience. Po kilkunastu latach realizacji zadań w sektorze finansowym (detalicznym i korporacyjnym), postanowiłem sprawdzić swoje umiejętności w branży telekomunikacyjnej. Zarządzam i uczestniczę w strategicznych projektach jakościowych, koordynuję i dostosowuję kluczowe wskaźniki efektywności procesów. Prowadzę działania oparte na informacjach uzyskanych z badań satysfakcji Klientów. Jestem trenerem i prelegentem, opracowuję szkolenia i warsztaty. Uczestniczę w najważniejszych wydarzeniach dotyczących tematyki Customer Experience.
CX-em zajmuje się od: 1999 roku