W obszarze CX zaczęłam pracować w mBanku:
- od 2013 jako doradca zarządu;
- od 2016 jako pełnomocniczka zarządu ds. kultury myślenia klientem i relacji z klientami (jednostka centralna, łącznie 4 osoby);
- od 2018 dodatkowo jao rzeczniczka etyki.
Praca moja i mojego zespołu ma charakter raczej strategiczny niż operacyjny. Doświadczenie klienta postrzegam jako bardzo ważny, ale niejedyny jej element.
W trakcie pracy w mBanku:
- współtworzyłam dokument strategii mBanku Mobilny Bank na lata 2016-2020, jestem współautorką i odpowiadam za Filar I – empatia;
- tworzyłam i współtworzyłam szereg działań kulturowych i komunikacyjnych w obszarze empatii i klientocentryczności;
- współtworzyłam lub tworzyłam siatkę pojęciową pracy w oparciu o empatię;
- stworzyłam model miar klientocenryczności i empatii;
- współtworzyłam i współprowadzę projekt pracy nad prostym językiem – mKanon;
- stworzyłam koncepcję dokumentu „Lessons Learnt” – nauki w oparciu o dylematy i (potencjalne) błędy w obszarze etyki;
- jestem członkinią Komisji Etyki w ZBP i współautorką Rekomendacji Komisji dot. Budowy Kultury Etycznej w Bankach;
- prowadziłam szereg projektów customer journey w różnych momentach styku z klientami, i pracy w oparciu o nie;
- współtworzyłam koncepcję metodologii efektu WOW, i wiele innych rzeczy.
Sama o sobie:
Z wykształcenia prawniczka, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu Columbia. Radczyni prawna w Polsce i adwokat w Stanie Nowy Jork, z dziesięcioletnim doświadczeniem w międzynarodowej kancelarii prawnej White and Case. W okresie swojej praktyki, specjalizowała się w obszarach prawa spółek, fuzji i przejęć oraz sporów sądowych.
Od 2013 roku w mBanku, obecnie w roli pełnomocniczki zarządu ds. kultury myślenia klientem i relacji z klientami, a od 2018 roku również rzeczniczki etyki. Koncentruje się na budowie dobrych doświadczeń klientów, zgodnych z marką i innowacyjnych, tworzonych w zgodzie z zasadami etyki. Działa w oparciu o empatię jako podstawę relacji z klientami i między pracownikami. Zwolenniczka nowoczesnych metod projektowania doświadczeń, design thinking, metodyk zwinnych. Szczególnie zainteresowana empatyczną, zrozumiałą i przyjazną komunikacją – z klientami, współpracownikami i w społeczeństwie.
Członkini Komisji Etyki Bankowej przy Związku Banków Polskich.
Mama trzech synów.