Powód dla którego zajmuje się CX:CX jest obszarem, dzięki któremu możesz się wyróżnić jako firma (produktem i ceną nie da się już skutecznie konkurować). Dodatkowo wierzę w podejście Human Centered Design, gdzie klient/uzytkownik jest zaangażowany w budowę produktu/usługi/procesu od samego początku. O tym właśnie jest CX
Sam o sobie: Od ponad 15 lat związany z obszarem pogłębiania wiedzy o Kliencie i wykorzystywania jej w praktyce. Odpowiedzialny za działy badawcze w Getin Banku oraz Eurobanku. Obecnie Dyrektor Departamentu Voice of Customer w Eurobanku. Odpowiedzialny za strategię Customer Experience w organizacji. Promotor angażowania biznesu w analizę potrzeb klienta, polegające na wchodzenie w ‘jego buty’ oraz service design thinking. Fan wykorzystywania niestandardowych rozwiązań w przekazywaniu wiedzy o kliencie. Certyfikowany Net Promoter Associate (Satmetrix). Absolwent Uniwerystetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Prywatnie: pilot wycieczek, entuzjasta Ameryki Południowej, wielbiciel skandynawskich kryminałów.
Staż pracy w CX: 4 lata