Powód dla którego zajmuje się CX:
Z początku zajmowałem się CX tylko dlatego, że nasi klienci używają Webankiety do słuchania głosu klienta. Im bardziej obserwowałem ten trend, im więcej o nim się dowiadywałem tym bardziej mnie fascynował. Dzisiaj nadal pośrednio zajmuje się CX. Pomagam naszym klientom słuchać głosu klientów i pracowników a dodatkowo pomagam dzielić się wiedzą i doświadczeniami w zakresie zarządzania doświadczeniami klienta.
Sam o sobie:
Ojciec serwisów Webankieta.pl i Ankietka.pl. NPS2 Certified proffesional by Satmetrix. Wyznaję zasadę, że trzeba spytać aby poznać odpowiedzi. Przygodę z Internetem i badaniami rozpocząłem w Gemiusie w 2008 roku. Od 2006 tworzę narzędzia do realizacji badań on-line, z którego korzystają największe banki, ubezpieczyciele, wydawcy a nawet Skarb Państwa. Głęboko wierzę w to, że przy pomocy Webankiety kiedyś przeprowadzimy wybory on-line w naszym pięknym kraju. Publikuję i doradzam klientom w temacie realizacji internetowych badań satysfakcji klientów i pracowników. Inicjator, twórca i członek grupy CX Influencers, zrzeszających praktyków i ekspertów w dziedzinie Customer Experience w Polsce.
Staż w CX: 3 lata