Urszula Niepewna

Content Marketing Manager @Webankieta
E-mail: u.niepewna@webankieta.pl

Staż: 2 lata

Powód dla którego zajmuje się CX:

To, jak mówimy do klienta ma ogromne znaczenie. Czy szanujemy osoby, które kupują nasze produkty? Czy wysłuchujemy głosu tych, którzy korzystają z naszych usług? I w końcu – czy komunikacja, którą kierujemy do naszych klientów pozwala im czuć się ważnym i wyjątkowym?

Niestety, nie zawsze. I to właśnie dlatego działania CX ważne są na każdym szczeblu organizacji – od tworzenia strategii przez kadrę zarządzającą do wcielania jej w życie, w tym także tworzenia wartościowego, proklienckiego contentu i ogólnie – marketingu kierowanego do klienta.

Sam o sobie: 

Inżynier słowa – osoba, która chętnie się uczy, a jeszcze chętniej – dzieli wiedzą, którą już posiada.

Myślę, że najwyższy czas na zmiany w komunikacji Z klientami i tej kierowanej DO klientów – odejdźmy od sztywnych, utartych schematów i twórzmy content, który chce się czytać :)!

Webankieta.plCustomerMatters 2019 All rights reserved.