Staż: 2 lata
Powód dla którego zajmuje się CX:
To, jak mówimy do klienta ma ogromne znaczenie. Czy szanujemy osoby, które kupują nasze produkty? Czy wysłuchujemy głosu tych, którzy korzystają z naszych usług? I w końcu – czy komunikacja, którą kierujemy do naszych klientów pozwala im czuć się ważnym i wyjątkowym?
Niestety, nie zawsze. I to właśnie dlatego działania CX ważne są na każdym szczeblu organizacji – od tworzenia strategii przez kadrę zarządzającą do wcielania jej w życie, w tym także tworzenia wartościowego, proklienckiego contentu i ogólnie – marketingu kierowanego do klienta.
Sam o sobie:
Inżynier słowa – osoba, która chętnie się uczy, a jeszcze chętniej – dzieli wiedzą, którą już posiada.
Myślę, że najwyższy czas na zmiany w komunikacji Z klientami i tej kierowanej DO klientów – odejdźmy od sztywnych, utartych schematów i twórzmy content, który chce się czytać :)!