Justyna Kowalczyk

Justyna Kowalczyk

Customers & Channels, Strategy Manager w Accenture

Staż: 3 lata Powód dla którego zajmuje się CX: Jestem doktorantką w SGH i mam temat pracy związany z zarządzaniem doświadczeniem klienta. Ten temat bardzo mnie interesuje również ze względu na długoletnią pracę w dziale sprzedaży. Sam o sobie:  Moje motto życiowe to: Nigdy się nie poddawaj! Zawsze staram się znaleźć rozwiązanie w trudnej sytuacji. Lubię biegać, jestem maratonką z liczbą 19-tu ukończonych maratonów.

Anna Mikołajczyk

Anna Mikołajczyk

Właściciel Custlove.pl

Staż: od 2013 roku Powód dla którego zajmuje się CX: Są dwa: Biznesowy – uważam, że na polskim rynku jest jeszcze sporo do zrobienia w tym obszarze. Zawsze będzie. Firmy nie tylko powinny deklarować, że dbają o klienta, a rzeczywiście to robić. W swojej działalności pomagam im w tym. Osobisty – praca w tym obszarze to jedna z moich pasji. Oprócz tego, że nieustannie się rozwijam, dostarcza mi mnóstwa satysfakcji. Sama o sobie:  Customer – ciekawość, uwielbiam poszukiwać, co można zrobić lepiej dla klientów, a zawsze można Experience – entuzjazm, energia, empatia, etyka, cechy, które są nieodłączne z CX Managament – manager i mama, w obu rolach spełniona Proffesional – profesjonalizm i praktyka, niezbędne do skutecznego działania

Karol Kieżel

Karol Kieżel

Konsultant, Szkoleniowiec, Autor @MarketingPoLudzku

Staż: 3 lata Powód dla którego zajmuje się CX: Badania i wiedza dotycząca CX jest według mnie najlepszym punktem wyjścia do poznania perspektywy klienta, a co za tym idzie stworzenia biznesu wnoszącego wartość w życie odbiorców. Budowanie doświadczeń jest punktem wyjściowym przy tworzeniu komunikacji marketingowej, stawianiu celów biznesowych i prawidłowego prowadzenia misji firmy. Wszystko w imię tworzenia świata, który będzie lepszy dla wszystkich, zarówno przedsiębiorców, jak i klientów 🙂 Sam o sobie:  Jestem optymistą nastawionym na współpracę. Wierzę, że biznes może przynosić nie tylko korzyści finansowe, ale również tworzyć wartość i budować lepszy świat, niezależnie od skali działalności.

Agata Skoczkowska

Agata Skoczkowska

Customer Experience Expert, Senior Project Manager @ Quality Watch

Staż: 5 lat Powód dla którego zajmuje się CX: Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów, identyfikacja ich potrzeb, projektowanie i wdrażanie przyjaznych rozwiązań od wielu lat są moją pasją i dają mi wiele satysfakcji. Sam o sobie:  Jesteśmy tym, co w swoim życiu powtarzamy. Doskonałość nie jest jednorazowym aktem, lecz nawykiem. Trener, ekspert, lider zespołu. Doradzam firmom w działach doradczych związanych z budowaniem doświadczenia klienta, zarządzaniem jakością w organizacji i budowaniu rozwiązań dedykowanych dla klientów, aplikacji, stron internetowych. Kilkadziesiąt projektów konsultingowych, analitycznych i wdrożeniowych związanych z opracowywaniem strategii zarządzania jakością obsługi klienta, budowaniem standardów obsługi klienta, analizą danych. Autor inicjatywy doświadczenia 65+.

Urszula Niepewna

Urszula Niepewna

Content Marketing Manager @Webankieta

Staż: 2 lata Powód dla którego zajmuje się CX: To, jak mówimy do klienta ma ogromne znaczenie. Czy szanujemy osoby, które kupują nasze produkty? Czy wysłuchujemy głosu tych, którzy korzystają z naszych usług? I w końcu – czy komunikacja, którą kierujemy do naszych klientów pozwala im czuć się ważnym i wyjątkowym? Niestety, nie zawsze. I to właśnie dlatego działania CX ważne są na każdym szczeblu organizacji – od tworzenia strategii przez kadrę zarządzającą do wcielania jej w życie, w tym także tworzenia wartościowego, proklienckiego contentu i ogólnie – marketingu kierowanego do klienta. Sam o sobie:  Inżynier słowa – osoba, która chętnie się uczy, a jeszcze chętniej – dzieli wiedzą, którą już posiada. Myślę, że najwyższy czas na zmiany w komunikacji Z klientami i tej kierowanej DO klientów – odejdźmy od sztywnych, utartych schematów i twórzmy content, który chce się czytać :)!

Łukasz Kozłowski

Łukasz Kozłowski

CMO @ Thulium

Staż: 4 lata Customer Success Powód dla którego zajmuje się CX: Jest uszczegółowieniem skutecznego marketingu Sam o sobie:  I would never die for my beliefs because I might be wrong. (Bertrand Russell)

Anna Harężlak

Anna Harężlak

Ekspert ds. elektronicznych kanałów komunikacji CX @ Santander

Powód dla którego zajmuje się CX:  Na tym polu zawsze jest coś ciekawego do zrobienia, nie ma nudy, a zmieniające się trendy nie pozwalają stać w miejscu. Praca w CX to także kontakt z ludźmi – klientami i pracownikami (konsultantami, doradcami etc.) – czyli coś, co bardzo lubię. Sama o sobie:  Doświadczenie w obsłudze klienta i w sprzedaży zdobywałam pracując na froncie z klientem. Przygodę z CX zaczęłam w Play, gdzie uczyłam się pod okiem najlepszych – o co właściwie chodzi w tym customer experience. W nc+ budowałam swój zespół ds. customer experience, wdrażałam własną strategię i prowadziłam własne projekty np. „Prostownik” – prosta polszczyzna w reklamacjach. Obecnie w Santander Bank Polska razem z zespołem CX tworzę i wdrażam klientocentryczną komunikację wewnętrzną i kreuję kulturę organizacyjną skierowaną właśnie na customer experience. Staż pracy z CX: od 2017 roku

Krzysztof Gwozdek

Krzysztof Gwozdek

Konsultant Zarządzający @ PROFES

SAM O SOBIE:  Pełnię rolę Konsultanta Zarządzającego w firmie doradczo-szkoleniowej PROFES. Odpowiadam za towarzyszenie Klientowi na każdym etapie projektu rozwojowego: od analizy potrzeb, specyfiki funkcjonowania i identyfikacji problemów, z jakimi boryka się organizacja, przez opracowanie koncepcji merytorycznej i przygotowanie zespołu Trenerów i Konsultantów do jej realizacji, po koordynację wdrożenia oraz działań ewaluacyjnych.  Większość realizowanych projektów przynajmniej pośrednio dotyczy CX. Wiedzę z zakresu zarządzania doświadczeniem Klienta zdobywałem zarówno w ramach aktywności zawodowej w obszarze sprzedaży, jak i w roli Trenera i Konsultanta. Tematykę zarządzania sprzedażą i obsługą Klienta poznałem dogłębnie od strony praktycznej, pracując w drugiej co do wielkości sieci telewizji kablowej w Polsce. Odpowiadałem tam m.in. za projekt wdrożenia standardów obsługi Klienta w sieci biur obsługi Klienta. Najwcześniejsze doświadczenia związane z relacjami z Klientem budowałem samodzielnie prowadząc, a potem kierując sprzedażą w przedsiębiorstwach handlowych. Miałem zatem okazję bezpośrednio zetknąć się ze wszystkimi aspektami sprzedaży i obsługi Klientów na wszystkich poziomach…

Artur Olszewski

Artur Olszewski

CEO @ PROFES

Sam o sobie: Jestem założycielem i Członkiem Zarządu firmy doradczo-szkoleniowej PROFES. Odpowiadam za rozwój zespołu oraz rozwój produktów doradczych i szkoleniowych w zakresie zarządzania kompetencjami, wsparcia sprzedaży i obsługi Klienta, zarządzania doświadczeniem Klienta i wdrożenia nowoczesnych technologii w procesy rozwojowe pracowników. Jestem zdecydowanym zwolennikiem koncepcji zwinnego zarządzania kompetencjami. Jestem absolwentem Politechniki Wrocławskiej. Posiadam m.in. dyplom ukończenia Szkoły Biznesu i Treningu dla Przedsiębiorców przy Politechnice Wrocławskiej i Central Connecticut State University. Byłem uczestnikiem „Coaching Program” zorganizowanego przez Economic Consultancy Center KIG – GTZ Gesellschaftfür Technische Zusammenarbeit w Eschbornie i uzyskałem stopień doradcy gospodarczego. Posiadam licencję na realizację badań kompetencyjnych: Leadership Effectiveness Analysis™ i Sales Performance Assessment™ firmy MRG oraz Team Development Analysis firmy Tornak Groep. W roli CEO wspieram Konsultantów Zarządzających odpowiedzialnych za kompleksowe projekty rozwojowe, zarówno od strony merytorycznej, jak i w zakresie zarządzania wdrożeniem. Jestem współautorem merytoryki pierwszego badania Customer Experience z wykorzystaniem CustomerEffortScore (CES) w branży motoryzacyjnej w…

Paulina Gasińska

Paulina Gasińska

Pełnomocnik Zarządu ds. Kultury Myślenia Klientem i Relacji Klientowski Rzecznik Etyki @ mBank

W obszarze CX zaczęłam pracować w mBanku: od 2013 jako doradca zarządu; od 2016 jako pełnomocniczka zarządu ds. kultury myślenia klientem i relacji z klientami (jednostka centralna, łącznie 4 osoby); od 2018 dodatkowo jao rzeczniczka etyki. Praca moja i mojego zespołu ma charakter raczej strategiczny niż operacyjny. Doświadczenie klienta postrzegam jako bardzo ważny, ale niejedyny jej element. W trakcie pracy w mBanku: współtworzyłam dokument strategii mBanku Mobilny Bank na lata 2016-2020, jestem współautorką i odpowiadam za Filar I – empatia; tworzyłam i współtworzyłam szereg działań kulturowych i komunikacyjnych w obszarze empatii i klientocentryczności; współtworzyłam lub tworzyłam siatkę pojęciową pracy w oparciu o empatię; stworzyłam model miar klientocenryczności i empatii; współtworzyłam i współprowadzę projekt pracy nad prostym językiem – mKanon; stworzyłam koncepcję dokumentu „Lessons Learnt” – nauki w oparciu o dylematy i (potencjalne) błędy w obszarze etyki; jestem członkinią Komisji Etyki w ZBP i współautorką Rekomendacji Komisji dot. Budowy Kultury Etycznej…

Webankieta.plCustomerMatters 2019 All rights reserved.