Anna Mikołajczyk

Anna Mikołajczyk

Właściciel Custlove.pl

Staż: od 2013 roku Powód dla którego zajmuje się CX: Są dwa: Biznesowy – uważam, że na polskim rynku jest jeszcze sporo do zrobienia w tym obszarze. Zawsze będzie. Firmy nie tylko powinny deklarować, że dbają o klienta, a rzeczywiście to robić. W swojej działalności pomagam im w tym. Osobisty – praca w tym obszarze to jedna z moich pasji. Oprócz tego, że nieustannie się rozwijam, dostarcza mi mnóstwa satysfakcji. Sama o sobie:  Customer – ciekawość, uwielbiam poszukiwać, co można zrobić lepiej dla klientów, a zawsze można Experience – entuzjazm, energia, empatia, etyka, cechy, które są nieodłączne z CX Managament – manager i mama, w obu rolach spełniona Proffesional – profesjonalizm i praktyka, niezbędne do skutecznego działania

Karol Kieżel

Karol Kieżel

Konsultant, Szkoleniowiec, Autor @MarketingPoLudzku

Staż: 3 lata Powód dla którego zajmuje się CX: Badania i wiedza dotycząca CX jest według mnie najlepszym punktem wyjścia do poznania perspektywy klienta, a co za tym idzie stworzenia biznesu wnoszącego wartość w życie odbiorców. Budowanie doświadczeń jest punktem wyjściowym przy tworzeniu komunikacji marketingowej, stawianiu celów biznesowych i prawidłowego prowadzenia misji firmy. Wszystko w imię tworzenia świata, który będzie lepszy dla wszystkich, zarówno przedsiębiorców, jak i klientów 🙂 Sam o sobie:  Jestem optymistą nastawionym na współpracę. Wierzę, że biznes może przynosić nie tylko korzyści finansowe, ale również tworzyć wartość i budować lepszy świat, niezależnie od skali działalności.

Agata Skoczkowska

Agata Skoczkowska

Customer Experience Expert, Senior Project Manager @ Quality Watch

Staż: 5 lat Powód dla którego zajmuje się CX: Budowanie pozytywnych doświadczeń klientów, identyfikacja ich potrzeb, projektowanie i wdrażanie przyjaznych rozwiązań od wielu lat są moją pasją i dają mi wiele satysfakcji. Sam o sobie:  Jesteśmy tym, co w swoim życiu powtarzamy. Doskonałość nie jest jednorazowym aktem, lecz nawykiem. Trener, ekspert, lider zespołu. Doradzam firmom w działach doradczych związanych z budowaniem doświadczenia klienta, zarządzaniem jakością w organizacji i budowaniu rozwiązań dedykowanych dla klientów, aplikacji, stron internetowych. Kilkadziesiąt projektów konsultingowych, analitycznych i wdrożeniowych związanych z opracowywaniem strategii zarządzania jakością obsługi klienta, budowaniem standardów obsługi klienta, analizą danych. Autor inicjatywy doświadczenia 65+.

Urszula Niepewna

Urszula Niepewna

Content Marketing Manager @Webankieta

Staż: 2 lata Powód dla którego zajmuje się CX: To, jak mówimy do klienta ma ogromne znaczenie. Czy szanujemy osoby, które kupują nasze produkty? Czy wysłuchujemy głosu tych, którzy korzystają z naszych usług? I w końcu – czy komunikacja, którą kierujemy do naszych klientów pozwala im czuć się ważnym i wyjątkowym? Niestety, nie zawsze. I to właśnie dlatego działania CX ważne są na każdym szczeblu organizacji – od tworzenia strategii przez kadrę zarządzającą do wcielania jej w życie, w tym także tworzenia wartościowego, proklienckiego contentu i ogólnie – marketingu kierowanego do klienta. Sam o sobie:  Inżynier słowa – osoba, która chętnie się uczy, a jeszcze chętniej – dzieli wiedzą, którą już posiada. Myślę, że najwyższy czas na zmiany w komunikacji Z klientami i tej kierowanej DO klientów – odejdźmy od sztywnych, utartych schematów i twórzmy content, który chce się czytać :)!

Łukasz Kozłowski

Łukasz Kozłowski

CMO @ Thulium

Staż: 4 lata Customer Success Powód dla którego zajmuje się CX: Jest uszczegółowieniem skutecznego marketingu Sam o sobie:  I would never die for my beliefs because I might be wrong. (Bertrand Russell)

Anna Harężlak

Anna Harężlak

Ekspert ds. elektronicznych kanałów komunikacji CX @ Santander

Powód dla którego zajmuje się CX:  Na tym polu zawsze jest coś ciekawego do zrobienia, nie ma nudy, a zmieniające się trendy nie pozwalają stać w miejscu. Praca w CX to także kontakt z ludźmi – klientami i pracownikami (konsultantami, doradcami etc.) – czyli coś, co bardzo lubię. Sama o sobie:  Doświadczenie w obsłudze klienta i w sprzedaży zdobywałam pracując na froncie z klientem. Przygodę z CX zaczęłam w Play, gdzie uczyłam się pod okiem najlepszych – o co właściwie chodzi w tym customer experience. W nc+ budowałam swój zespół ds. customer experience, wdrażałam własną strategię i prowadziłam własne projekty np. „Prostownik” – prosta polszczyzna w reklamacjach. Obecnie w Santander Bank Polska razem z zespołem CX tworzę i wdrażam klientocentryczną komunikację wewnętrzną i kreuję kulturę organizacyjną skierowaną właśnie na customer experience. Staż pracy z CX: od 2017 roku

Krzysztof Gwozdek

Krzysztof Gwozdek

Konsultant Zarządzający @ PROFES

SAM O SOBIE:  Pełnię rolę Konsultanta Zarządzającego w firmie doradczo-szkoleniowej PROFES. Odpowiadam za towarzyszenie Klientowi na każdym etapie projektu rozwojowego: od analizy potrzeb, specyfiki funkcjonowania i identyfikacji problemów, z jakimi boryka się organizacja, przez opracowanie koncepcji merytorycznej i przygotowanie zespołu Trenerów i Konsultantów do jej realizacji, po koordynację wdrożenia oraz działań ewaluacyjnych.  Większość realizowanych projektów przynajmniej pośrednio dotyczy CX. Wiedzę z zakresu zarządzania doświadczeniem Klienta zdobywałem zarówno w ramach aktywności zawodowej w obszarze sprzedaży, jak i w roli Trenera i Konsultanta. Tematykę zarządzania sprzedażą i obsługą Klienta poznałem dogłębnie od strony praktycznej, pracując w drugiej co do wielkości sieci telewizji kablowej w Polsce. Odpowiadałem tam m.in. za projekt wdrożenia standardów obsługi Klienta w sieci biur obsługi Klienta. Najwcześniejsze doświadczenia związane z relacjami z Klientem budowałem samodzielnie prowadząc, a potem kierując sprzedażą w przedsiębiorstwach handlowych. Miałem zatem okazję bezpośrednio zetknąć się ze wszystkimi aspektami sprzedaży i obsługi Klientów na wszystkich poziomach…

Artur Olszewski

Artur Olszewski

CEO @ PROFES

Sam o sobie: Jestem założycielem i Członkiem Zarządu firmy doradczo-szkoleniowej PROFES. Odpowiadam za rozwój zespołu oraz rozwój produktów doradczych i szkoleniowych w zakresie zarządzania kompetencjami, wsparcia sprzedaży i obsługi Klienta, zarządzania doświadczeniem Klienta i wdrożenia nowoczesnych technologii w procesy rozwojowe pracowników. Jestem zdecydowanym zwolennikiem koncepcji zwinnego zarządzania kompetencjami. Jestem absolwentem Politechniki Wrocławskiej. Posiadam m.in. dyplom ukończenia Szkoły Biznesu i Treningu dla Przedsiębiorców przy Politechnice Wrocławskiej i Central Connecticut State University. Byłem uczestnikiem „Coaching Program” zorganizowanego przez Economic Consultancy Center KIG – GTZ Gesellschaftfür Technische Zusammenarbeit w Eschbornie i uzyskałem stopień doradcy gospodarczego. Posiadam licencję na realizację badań kompetencyjnych: Leadership Effectiveness Analysis™ i Sales Performance Assessment™ firmy MRG oraz Team Development Analysis firmy Tornak Groep. W roli CEO wspieram Konsultantów Zarządzających odpowiedzialnych za kompleksowe projekty rozwojowe, zarówno od strony merytorycznej, jak i w zakresie zarządzania wdrożeniem. Jestem współautorem merytoryki pierwszego badania Customer Experience z wykorzystaniem CustomerEffortScore (CES) w branży motoryzacyjnej w…

Paulina Gasińska

Paulina Gasińska

Pełnomocnik Zarządu ds. Kultury Myślenia Klientem i Relacji Klientowski Rzecznik Etyki @ mBank

W obszarze CX zaczęłam pracować w mBanku: od 2013 jako doradca zarządu; od 2016 jako pełnomocniczka zarządu ds. kultury myślenia klientem i relacji z klientami (jednostka centralna, łącznie 4 osoby); od 2018 dodatkowo jao rzeczniczka etyki. Praca moja i mojego zespołu ma charakter raczej strategiczny niż operacyjny. Doświadczenie klienta postrzegam jako bardzo ważny, ale niejedyny jej element. W trakcie pracy w mBanku: współtworzyłam dokument strategii mBanku Mobilny Bank na lata 2016-2020, jestem współautorką i odpowiadam za Filar I – empatia; tworzyłam i współtworzyłam szereg działań kulturowych i komunikacyjnych w obszarze empatii i klientocentryczności; współtworzyłam lub tworzyłam siatkę pojęciową pracy w oparciu o empatię; stworzyłam model miar klientocenryczności i empatii; współtworzyłam i współprowadzę projekt pracy nad prostym językiem – mKanon; stworzyłam koncepcję dokumentu „Lessons Learnt” – nauki w oparciu o dylematy i (potencjalne) błędy w obszarze etyki; jestem członkinią Komisji Etyki w ZBP i współautorką Rekomendacji Komisji dot. Budowy Kultury Etycznej…

Filip Chrin

Filip Chrin

Quality Manager @ Digital Care

Sam o sobie: Od trzech lat zarządzam tematyką doświadczeń klientów i użytkowników na stanowisku managerskim. Zaczynałem jako Lider globalnego projektu Decathlon Vision 2026 – gdzie jako jeden z liderów na cały świat, modelowałem wizje optymalnych ścieżek klienta sieci Decathlon. Tworzyłem strategię Omnichanel w Polskim Campusie firmy, odpowiadałem za innowacje skierowane na użytkownika oraz na nowy wymiar komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Obecnie od roku prowadzę dział jakości w części biznesu firmy świadczącej usługi ochrony urządzeń mobilnych – Digital Care.  Wyzwanie z którym musiałem się zmierzyć było bardzo nietypowe, w dynamicznie rozwijającej się firmie musiałem od podstaw zbudować wizję „customer first” – zmierzyć procesy operacyjne, dostosować je do potrzeb użytkowników, rozpocząć pomiarownie zadowolenia klienta, uprościć ścieżki komunikacji, dodać jej nowe kanały etc. Mimo krótkiego okresu pracy udało mi się wdrożyć już szereg rozwiązań które stale przybliżają nas do strategii którą założyłem przed rokiem. Moja idea CX: From store to stories – from services…

Webankieta.plCustomerMatters 2019 All rights reserved.